ER du klar til en ny Træningsform?

Banebrydende ny træningsteknik giver dig overlegen tidseffektiv muskeltræning uanset Alder, Niveau eller Mål.

Hvorfor ERMR Træning?

De seneste års forskning har vist, at blot nogle få minutters "Hit" (High-Intensiv Training) - gennemført 2-3 gange om ugen - kan give dig de samme resultater som mange timers almindelig træning. Nye træningsstudier har nu også vist, at du med en simpel træningsteknik, og et enkelt mobilt redskab, kan udnytte kroppens egen biomekanik til at skabe en meget hurtigere, mere sikker og langt mere effektiv muskeltræning, end du kan med traditionelle træningsredskaber.

 

Den nyudviklede træningsform kaldes for Endless Real Maximum Repetitions Training, eller forkortet ERMR Træning. 

HØJINTENSIV DYNAMISK MUSKELAKTIVERING 

Full-Body ERMR træning giver dig

Bedre udseende

Stærkere helbred

Hurtigere resultater

Ingen spildtid

HVAD ER ERMR TRÆNING?

Når du vil have musklerne til at vokse, og forbedre sundhed og styrke, er det vigtigt at du er opmærksom på at effekten af din træning er direkte forbundet med intensiteten. Det betyder at uanset hvordan du træner så findes der ingen ”lette” genveje til en effektiv muskelopbygning. Den eneste reelle genvej til for alvor og hurtigt at øge din muskelmasse, sundhed og styrke - ligger i din mulighed for at kunne intensivere træningen.

 

"Jo mere intensivt og effektivt du kan aktivere din muskulatur, jo mindre tid skal du bruge på træningen, og jo hurtigere og større resultater kan du opnå". 

 

Med konventionelt træningsudstyr er det relativt vanskeligt at skabe og fastholde en intensiv muskelaktivering, og traditionel vægt- og maskintræning giver dig derfor også kun et middelmådigt udbytte.

 

Sådan er det ikke med ERMR Træningen, her kan du, ved hjælp af et simpelt mobilt redskab, udnytte kroppens egen biomekanik, til at skabe en slags ”intelligent variabel træningsmodstand”. Fordelen ved at træne med en variabel træningsmodstand er at du kan aktivere din muskulatur langt mere effektivt end du kan med traditionel træning.

 

Grundprincippet i ERMR træningen er meget enkelt. Ved henholdsvis at trykke eller trække i en såkaldt ERMR Trainer kan du udnytte større eller modsatrettede muskelgrupper som en maksimal og variabel træningsmodstand. Dvs. at du ved legemsdels og kropsforskydninger kan skabe en træningsbelastning der hele tiden kan tilpasses den trænende muskels øjeblikkelige maksimale ydeevne. Dette medfører at du altid - uanset arbejdsvinkel eller udmattelsesgrad - kan presse musklerne til det absolut yderste og du kan således selv med en beskeden træningsmængde skabe en meget hurtig og intensiv vækststimulering. 

 

ERMR Træning giver dig uanset om du gå efter vækst, slank eller vedligehold både hurtigere og bedre resultater. 

For helt at kunne forstå alle fordelene, ved ERMR Træningen, har du brug for at vide lidt om, hvordan vores muskler fungerer. Nedenstående film giver dig et groft indblik i hvordan dine muskler aktiveres, hvad der får dem til at vokse og hvorfor ERMR træningen giver så meget bedre resultater.

Billede1.png

MINIMALISTISK UDSTYR

KORT OG PRÆCIS TRÆNING

Billede1_edited.png

ERMR Træning giver dig: 

"Om et år fra nu vil du ønske, at du havde startet din træning i dag"

Kontakt

MaxMobileFitness ApS 
Saturnvej 9

7430 Ikast


contact@maxmobilefitness.dk

www.maxmmobilefitness.dk

Tel: 29172912

 

Telefontid:

Hver søndag fra kl. 16.00 -20.00

 

orange logo 3.png

© 2020 Maxmobilefitness ApS

Åbningstider

Se under:

Vi tilbyder - Hold og Kurser

Telefontid:

Hver søndag fra kl. 16.00 - 20.00

 

Tak for din besked